• Tüketici
  • İnternet
  • BTK.gov.tr
  • Anasayfa
  • Haberler
    • Haberler
    • Devam Eden Çalışmalar
  • Tüketici Mevzuatı
    • Kanun
    • Yönetmelik
    • Tebliğ
    • Usul ve Esaslar
  • Bilgi Merkezi
    • Tüketici Hakları Değerlendirme Raporları
    • Tüketicilere Yönelik Düzenlemeler
    • Tüketici Rehberi
  • Sık Sorulan Sorular
Bilgi Merkezi
Tüketici Hakları Değerlendirme RaporlarıTüketicilere Yönelik DüzenlemelerTüketici Rehberi
Bilgi Merkezi

Tüketicilere Yönelik Düzenlemeler

İnternet Paket Kullanım Bilgilendirmeleri4.5G Abone OnayıBorç ve Alacak Sorgulama Hizmeti
Mobil Hat Sorgulama HizmetiGüvenli İnternet HizmetiAboneliğin Güncelleştirilmesine İlişkin Usul ve EsaslarKullanım Miktarı Sınırlı Hizmetler ile Fatura Üst Sınırı Uygulamasına İlişkin Usul ve Esaslar
27 Haziran 2018

Paylaş

https://www.ihbarweb.org.tr/
http://www.nts.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
http://www.guvenliweb.org.tr/
http://gim.org.tr/

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

Eskişehir Yolu 10.Km No:276 06530 Çankaya - ANKARA BTK Kurum Santrali : (0312) 294 72 00
Bilgi ve İhbar Merkezi : 120

Doğrudan 120'yi çevirerek Bilgi ve İhbar Merkezi'ne ulaşabilirsiniz

Faydalı Linkler

  • Anasayfa
  • Bilgi Edinme
  • Site Haritası
  • Tüketici Şikayeti Gönder

Sık Sorulan Sorular

Sayfaya Git
  • Sabit Telefon
  • Mobil
  • 4.5 G
  • İnternet Hizmetleri
  • Kişisel Verilen Korunması
  • Kayıp/Çalıntı İşlemleri
  • Baz İstasyonları
  • Engelsiz Erişim
© 2025 Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Tüm Hakları Saklıdır.
btk logo Tüketici
Anasayfa
Haberler
HaberlerDevam Eden Çalışmalar
Tüketici Mevzuatı
KanunYönetmelikTebliğUsul ve Esaslar
Bilgi Merkezi
Tüketici Hakları Değerlendirme RaporlarıTüketicilere Yönelik DüzenlemelerTüketici Rehberi
Sık Sorulan SorularTüketici Hakları Değerlendirme RaporlarıTüketicilere Yönelik DüzenlemelerTüketici Rehberi
BTK.gov.trİnternet