• Tüketici
  • İnternet
  • BTK.gov.tr
  • Anasayfa
  • Haberler
    • Haberler
    • Devam Eden Çalışmalar
  • Tüketici Mevzuatı
    • Kanun
    • Yönetmelik
    • Tebliğ
    • Usul ve Esaslar
  • Bilgi Merkezi
    • Tüketici Hakları Değerlendirme Raporları
    • Tüketicilere Yönelik Düzenlemeler
    • Tüketici Rehberi
  • Sık Sorulan Sorular
Tüketici Mevzuatı
KanunYönetmelikTebliğUsul ve Esaslar
Tüketici Mevzuatı

Usul ve Esaslar

Abonelere Yapılacak İadelerde Uygulanacak Usul ve Esaslar (057-056-konsolide)Borç ve Alacak Bilgilerinin Sorgulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar (466-081-278-056-konsolide)e-Devlet Kapısı Üzerinden Abonelik Sözleşmesi Fesih Başvurusu Yapılmasına İlişkin Usul ve Esaslar (139-032 konsolide)
E-Devlet Kapısı Üzerinden Tarife/Kampanya Tekliflerinin Karşılaştırılabilmesine İlişkin Usul ve Esaslar (263)Elektronik Haberleşme Sektöründe Nakil Başvurularının e-Devlet Kapısı Üzerinden Yapılmasına İlişkin Usul ve Esaslar (127)Elektronik Haberleşme Sektöründe Faturalara İlişkin Usul ve Esaslar (024)Elektronik Haberleşme Sektöründe İleri Tarihli İşlemlere İlişkin Usul ve Esaslar (357)Elektronik Haberleşme Sektöründe Kıst Ücrete İlişkin Uygulama Esasları (237)Katma Değerli Elektronik Haberleşme Hizmetlerinin Sunumunda Tüketici Haklarının Korunmasına İlişkin Usul ve Esaslar (496)Kullanım Miktarı Sınırlı Hizmetler ile Fatura Üst Sınır Uygulamasına İlişkin Usul ve Esaslar (363)
Ön Ödemeli Hatlarda Kalan TL'nin İadesi/Kullanımı (055-116-056-konsolide)Ön Ödemeli Hatlarda İade Edilemeyen Bakiyelerin Evrensel Hizmet Geliri Olarak Aktarılması (123-056-konsolide)
Pazarlama, Tanıtım Gibi Amaçlarla Haberleşme Yapılmasına İlişkin Usul ve Esaslar (313)Sosyal Açıdan Desteklenmesi Gereken Kesimlere Yönelik Tedbirlere İlişkin Usul ve Esaslar (190)
27 Haziran 2018

Paylaş

https://www.ihbarweb.org.tr/
http://www.nts.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
http://www.guvenliweb.org.tr/
http://gim.org.tr/

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

Eskişehir Yolu 10.Km No:276 06530 Çankaya - ANKARA BTK Kurum Santrali : (0312) 294 72 00
Bilgi ve İhbar Merkezi : 120

Doğrudan 120'yi çevirerek Bilgi ve İhbar Merkezi'ne ulaşabilirsiniz

Faydalı Linkler

  • Anasayfa
  • Bilgi Edinme
  • Site Haritası
  • Tüketici Şikayeti Gönder

Sık Sorulan Sorular

Sayfaya Git
  • Sabit Telefon
  • Mobil
  • 4.5 G
  • İnternet Hizmetleri
  • Kişisel Verilen Korunması
  • Kayıp/Çalıntı İşlemleri
  • Baz İstasyonları
  • Engelsiz Erişim
© 2025 Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Tüm Hakları Saklıdır.
btk logo Tüketici
Anasayfa
Haberler
HaberlerDevam Eden Çalışmalar
Tüketici Mevzuatı
KanunYönetmelikTebliğUsul ve Esaslar
Bilgi Merkezi
Tüketici Hakları Değerlendirme RaporlarıTüketicilere Yönelik DüzenlemelerTüketici Rehberi
Sık Sorulan SorularTüketici Hakları Değerlendirme RaporlarıTüketicilere Yönelik DüzenlemelerTüketici Rehberi
BTK.gov.trİnternet